נגיסה סושי

 בשנת 2005, במהלך טיול בארץ השמש העולה, מפגש מקרי בין מטייל ישראלי לבין סו-שפית יפאנית, הוליד חלום משותף. מתוך החיבור הקולינארי הנפלא הזה, צמחה לה רשת נגיסה סושי. מסעדותיה של רשת נגיסה סושי פועלות על בסיס ליווי קולינארי צמוד של הסו-שפית היפאנית. זאת, תוך כדי התאמתן לטעם הישראלי. מאז חניכתו של הסניף הראשון של נגיסה סושי בכפר סבא, הרשת הקטנה גדלה והתפתחה לשני סניפים נוספים. כיום, יש לרשת נגיסה סושי סניפים גם בראש העין ורמת גן. סוד הצלחתן של מסעדות נגיסה סושי טמון באיכות, בטריות ובליווי הקולינארי הצמוד.
ראשית, מסעדות נגיסה סושי מיתגו את עצמן כמסעדות אשר מגישות ללקוחותיהן מגוון רולים של סושי בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. כל חומרי הגלם במטבח של נגיסה סושי הם חומרי גלם מצוינים בלבד. חלקם, מגיעים ארצה היישר מהמזרח הרחוק. הטבחים והסושימנים של נגיסה סושי עובדים במקצועיות וביעילות וכולם נחשבים למומחים בתחומם. כמו כן, נגיסה סושי זה לא רק רולים של סושי מעולה. למעשה, סניפי נגיסה סושי מציעים לכם חוויה אסיתית משובחת המחברת עבורכם תפריט מגוון ובו שלל מנות ממטבחי המזרח הרחוק. יש לרשת נגיסה סושי תפריט משלוחים הכולל גם מנות מהמטבחים הסיני, התאילנדי, הווייטנאמי ועוד.
לדוגמא, אם אתם מחפשים מנה מוקפצת בווק, עם רטבים ססגוניים וייחודים, אתם יכולים להזמין ממסעדות נגיסה סושי מנות כגון אורז עם ירקות, פאד תאי עם בקר, נודלס טופו ושלל מתכונים מנצחים נוספים. לכל סניפי נגיסה סושי יש תפריט משלוחים זהה המתחיל עם מגוון מנות ראשונות. אתם מוזמנים לפתוח את החוויה הקולינארית האסיתית עם אגרולים משובחים, אדממה, מגוון מרקים אסייתים, חמוצים יפאניים, פטריות טמפורה ברוטב טריאקי ועוד. במקום מגישים גם סלטים יפאניים עם שילובי עוף ובשר.
במידה ואתם רוצים ליהנות מהסושי הססגוני של נגישה סושי, תוכלו לעשות זאת בכמה דרכים. ראשית, אתם יכולים להזמין רולים בהרכבה אישית. כמו כן, לרשותכם בחירה מבין מגוון עשיר של יותר מ-10 קומבינציות שונות (על בסיס שילובי הבית). בין השאר, ניתן להזמין גם קומבינציות זוגיות לארוחה רומנטית בסגנון ארץ השמש העולה. הארוחה מגיעה לשיאה עם
הקינוחים המתקתקים של נגיסה סושי. 

חזור
נגיסה צומת הפיל
נגיסה עפולה
נגיסה נתניה
נגיסה רעננה
נגיסה כפר סבא
נגיסה ראש העין
נגיסה רמת גן
נגיסה גבעת שמואל
נגיסה קריית אונו
בכפוף לתקנון המועדון באתר nagisasushi.co.il ולרשימת הסניפים המשתתפים במועדון. ההטבה תקפה במהלך ספטמבר 2020 בימים א'-ה' בלבד, לא כולל עסקיות, חגים ומועדים, מתייחסת לתפריט הרשתי בלבד, ניתנת למימוש חד פעמי ללקוח בכל אחד מסניפי המועדון המצוינים באתר הרשת, בישיבה במסעדה בלבד ובהצגת חברות במועדון. הטבה אחת לשולחן. אין כפל מבצעים ו/או הטבות נוספות וכן לא ניתן לשלם באמצעות שוברים / קופונים / "חבר טעמים" / "תן ביס" / כרטיסים נטענים וכו'. בהזמנת 2 מנות מקטגוריית "עיקריות", או "מוקפצים",. התמונה להמחשה בלבד.